2009-02-03

Welcome home, Son

Hermans Ekohandel och jag börjar bonda på riktigt nu. Jag är tjenis med kassörskan och hittar smidigt både "Saltå kvarns" vetekli och ekologiskt maskindiskmedel. Och det är på riktigt värt varenda extra krona att gå hem med gott samvete i magen och känna att kanske, kanske har jag bidragit till en lite bättre värld. Bara för att inspirera och försöka döl.ja min extremt trytande blogg-inspiration gör jag en liten lista på mina senaste inköp så ni kan jämföra själva.

-Mellanmjölk 11:-
-A-fil med svartvinbär 14:-
-Creme fraiche (3dl) 12:-
-Upplands honung 54:-
-Fryst Blomkål 19:-
-30 köttbullar 28:-
-Fullkornsbröd 16:-
-Basilikaplanta 12:-
-Rotselleri 15.37:-
-200 tops (okej den här var jobbig på riktigt) 27:-
-Rooibos te 27:-
-Vegetarisk korv 33:-
-Röd lök 19:-/kg

Yes. Det är min senaste räd.

Nej tydligt dags för Malin att inta sängläge nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är för söt du!! Tror att om du någon gång får en son så blir det nog inte Oliver utan Herman, hihi!!

Puss