2009-02-12

Revelry

Tydligt att Kings of Leon har flyttat in i mitt musikhjärta för tillfället! Efter en veckas lyssnande kan jag nynna med i ett flertal av låtarna och spotify går på högtryck. Lovely!

Fick precis reda på att jag fick B på min hemtenta, en tenta jag skrev i ångest och panik under 29 hetsiga timmar, konstant vaken. Ibland blir jag lite stolt över mig själv samtidigt som jag ständigt är irriterad över min tidsoptimism och okoncentration. Men ett B är ett B och ett mycket fantastiskt fint sådant! Dock fick vi ut nästa hemtenta idag, ska verkligen försöka att strukturera och planera den här gången. We'll see. Lär bli ett gäng updates här under veckans lopp anyhow.

Jag har även hoppat av Religionshistorian och helt plötsligt fått frid i hjärtat. Jag får helt enkelt acceptera att jag är alldeles för social och gillar att hitta på alldeles för mycket för att det ska funka att läsa 200%. Men som bästa Vera sa, det gäller att leva också!

Och äta. So this is it for know darlings. Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag måste säga att jag tycker det låter klokt det där..

när ska jag få träffa dig.. jag vet inte om jag kan komma till Stockholm. ska spana lite till..
men du planerar inte att vara i nässjö någon helg snart? typ helgen vecka nio är fin har jag hört.. :)
kram

E sa...

"kill your darlings"
innefattar kanske även den där TIDEN-som-man-tror-att-man-har. Den som ska räcka och gärna bli över till allt och alla.

grattis till B.
lycka till med prioriterandet. vi verkar ta samma båt ofta du och jag malin.