2009-02-15

Your love is all around me

På högstadiet hade jag livets kanske sämsta musiklärare. Det enda jag lärde mig på 3 år var att spela "Knocking on heavens door" och "Love is all around" på gitarr. Sedan dess har jag vid otaliga tillfällen skrålat fram att I feel it in my fingers, I feel it in my toes med tvetydig framgång. Då min gitarr fortfarande är stränglös efter ett halvår i huvudstaden (men den pryder sin plats på väggen!) har BJ66 ännu inte fått den äran men det kommer.

Det jag egentligen ville ha sagt är att jag har haft en så galet fin helg så jag är lycklig ändå in i hjärteroten! Myskväll i fredags med Hannah och Sandra, följt av en utgång med ett gäng klassisar. Lördags-dagen blev plugg/rekreation efter Berns/storstädning av våningen innan några fantastiska kamrater tittade förbi på matlagning och efterhäng. Dagen idag har spenderats i kyrkan x2, lunch med flickorna och nu film hos bästis. Jag är så glad över att bo i Stockholm, det är tydligt min plats i livet for now!


AnnaCarin, missa tåget!

1 kommentar:

annacarin sa...

filåt för att jag inte missade... hade varit mkt fint men vi måstemåste ses på annat sätt snart. men m tanke på att du är sjuk kanske det inte hade vart så bra ändå. hoppas det blir bättre snartsnart. tänker på dig och skulle gärna ge dig en mammakram om jag var i närheten. pussar.