2009-02-26

And I could walk a thousand miles

Jag tror det är dags att revidera mina nyårslöften. Yes I know, jag är dålig på sånt här med att lova mig själv saker och sen kunna motivera det så pass bra att jag lyckas hålla det. Det kanske handlar om att sätta upp lagom stora mål men det känns liksom roligare att sätta en hög ribba än hoppa jämfota över trottoarkanten. Jag tror också att jag måste acceptera att jag är som jag är, vissa saker är helt enkelt omöjliga för mig att klara av.

Så, for know och året ut:

-TRÄNA: Jag gillar det, jag mår bra av det, det är festligt med träningsvärk och det är okej att äta massa semlor om man springer lite sen.
-PLANERING & NO STRESS: Jag har blivit ganska duktig på att hantera mina tidstjuvar och min kalender är still min bästis. Men koncentrationen och prioriteringar måste jobbas på. Och stressa ja, nej där är det ganska lång väg att gå.
-EKOREKO: Yeah. Den här gillar jag och den går lysande! Men jag måste bli bättre på att leva som jag lär på alla vis, det känns så fel att tycka saker och sen skita i att agera själv för att det kostar tid eller pengar.
-POSITIVITET: Hm, alltså den är bra. Och jag tänker mer än förr på hur jag pratar och tänker.


Känns bra att outa mina löften såhär. Då måste jag kämpa ännu mer haha.

1 kommentar:

Johanna R sa...

men du det är okey att äta massa semlor utan att springa också...
tycker jag i alla fall. ;)