2009-02-19

Always look on the bright side of life!

Jag har kommit halvvägs på min hemtenta och det blir en lång natt utan sömn. Jag har ätit alldeles för mycket kakor idag och sockerkickarna avlöser varandra. Jag har visst extremt lätt för att reta upp stingsliga överklass brats och andra dryga Stockholmare i SUs bibliotek. Men,

JOHANNA FLYTTAR UPP TILL HUFVUDSTADEN!

Älskade syster och Liljet-vän som äntligen tagit sitt förnuft till fånga och insett att Stocket är stället! Jag är så sanslöst glad och mina sockerkickar är skyhöga i kombination med lyckorus! Lovely är vad det är!

1 kommentar:

Johanna R sa...

vilken glädje du har att jag flyttar upp ner eller vad man nu ska säga...

meeeen det där med att ta sitt förnuft till fånga....hmmm. enbart för att det är ett ypperligt trevligt jobb. huva. får ont i magen när jag tänker på bo i stoooorstan. iiik

puss