2009-02-26

Pump it up

Att gå ner och hämta tvätt eller att INTE gå ner och hämta tvätt, det är frågan. Gach!

Har haft en finfin kväll med två finfina människor! Först bästa Jonas som kom förbi med en kasse bullar från Tösse och tog med mig på en promenad runt Östermalm, över Gärdet och sen lite småvilse somewhere på Löjtnantsgatan. Men vi hittade till stadion och sen till Humlan så jag var hemma safe and sound precis innan det började regna.

När regnet övergått i snöfall gick jag till Vapiano för en date med min lovely Avli. Öl och pizza på ett poshigt Jensens. Fint värre! Alltid lika skönt att träffa en gammal Nässjöpoler och prata om livets väsentligheter, skvallra och diskutera mäns komplexitet. Appropå mäns komplexitet så vet jag inte om "Och bilen går bra?" är en raggningsreplik som funkar på mig. Inte när den unga mannen fortsätter att klassifiera sin gula drink som en tjejdrink eftersom den har tjejfärg. LITE GENUSMEDVETENHET för tusan!

Inga kommentarer: