2009-02-17

Pump it up

Ligger och gör någon form av ryggluft på min yogamatta. Mina armar är totaly utpumpade och jag orkar liksom inte stödja på dem för att skriva. Har tränat idag för första gången på ett halvår ungefär och ja, det var nog mer än välbehövligt med tanke på hur färdig jag är. Men det var så sjukt nice att bara köra slut på mig lite, hoppas faktiskt på lite träningsvärk imorgon trots stretching! I deserve it!

Annars har jag haft one of those days när tankarna är på helt fel håll och bara gör ont. Inte läge när en hemtenta ska skrivas klart till på fredag och morgondagen är uppbokad med en Bjärka-tripp. Får satsa stenhårt i natt och hoppas att Joel hade rätt när han citerade "sök först Guds rike så ska du få allt det andra också". Det brukar ju funka när "the big guy" är på min sida och att åka till Bjärka kan inte ses som annat än Guds rike. Ska bli en fest att komma dit igen, det är en av mina bästa platser i livet!

Hade för övrigt en fin stund med min Avli innan. Hon är tydligt en kvinna av rang! Pepptalk och Nässjöskvaller i Lantis gav mig lite energi och klarsynthet över livet. Thaaaanks honey!

Nu dusch-mat-plugg!

2 kommentarer:

emmi sa...

Jag önskar du kunde tagit med mig till riket.
Idag gör livet ont.

ps, tränade också för första gången på länge idag

pps, med förhoppning om att träningsvärken ska överrösta det andra som värker.

joel sa...

klart jag har rätt. det har jag ju alltid. ;) och du har rätt när du säger att the big guy is on your side! tumme ypp på det. fin blogg du har btw. tumme ypp på det också! (Y)