2008-10-27

Long time no seen

Oj så länge sen jag skrev nu. Jag som ändå hade lyckats få upp en ganska bra rutin på det här. Men kombinationen av resor till jordens alla hörn (Malmö och Mumbai), jobb (Dagen och IKON) samt livets plugg så har jag knappt varit i närheten av vare sig dator och blogg eller haft tid för den delen.

Och till nu på fredag klockan 15.00 ska jag skriva en hemtenta samt en inlämningsupggift om terrorism och självmordsbombare eftersom jag missade ett seminarie när jag var i Indialandet.

Och efter det ska jag fara upp till Söderhamn till min kära Farmor och spendera en efterlängtad helg med henne. Bli gödd med kakor, älgstek, kärlek, visdom och min vanliga skvallerdos Se&Hör.

Och nästa lördag ska jag skriva omtenta till första delkursen eftersom jag hade bihåleinflammation när den första ägde rum. Har dock pluggat till första så det borde gå okej.

Och på fredagskvällen innan det ska jag åka ner till Jönköping för att jobba för Dagen och IKON på Delirious? konserten tillsammans med mina finaste.

Tydligt busy!

2 kommentarer:

Johanna R sa...

såååå glad att du är tillbaks min vän! missed ya

Anonym sa...

MALIN
vad är det jag läser?
vad är det för jobb på dagen och ikon??
lycka till med allt.
puss
/MALIN