2008-10-02

Home sweet home

Ett försök till en "dagens outfit" med min webcam. Sjal från Indien och Tisha från H&Ms ekologiska vårkollektion. Ej i bild, Randiga pyjamasbralls och fårskinnstofflor. I bakgrunden ett hett ljuslila kök.
Får fortsätta med det här. Kan ju bidra till lite köpstoppinspiration!


I helgen bär det av hemmåt. Ska bli fint att återse föräldrarskapet, broder och de fina vännerna. Gick upp vid 5 i morse för att lyckas knipa en sista minuten, vilket jag även rodde i hamn. Nu är de slut mohaha! Sov sen en orolig sömn där jag drömde att jag var kär i en otroligt fin amerikan (de finns visst!) vars gospelkör besökte kyrkan hemma. Jag och Stina var i vårt esses och knep varsin snygging samtidigt som vi visst hade köpt ICA Kvantum som vi var tvugna att sköta. För att även mitt i allt vara tvugna att arrangera Vasaloppet. Ja jisses, drömmar är ganska spännande såhär i efterhand men att vakna helt sönderstressad och med brustet hjärta (min snygga amerikan åkte givetvis tillbaka...) är inget jag vill uppleva igen.

Imorgon klockan 5.20 far jag alltså söderut till mitt kära Noselake. En heldag med moder min och fader på kvällen I hope. Svampplockning, bak och trädgårdsarbete, just as I like it! Lördagen vigs åt mina Liljetforeverbästisar och jag räknar med att Renfjällan styr upp det på bästa sätt! Lovely!

Nu ska här städas, pluggas, stickas och bakas. Effektiv dag i Stocket minsann! Men jag kan inte riktigt släppa amerikanen, han var nämligen så grymt lik en viss person...

1 kommentar:

Johanna R sa...

mmm los americanos!! tänk att ja ska få krama om denna goa glada brud snart. wiiiih lycka