2008-10-14

Hahahahahappy day!



Nej, jag borde i sanning plugga. Men har som en glad kväll så jag roar mig hellre med bästa Tobbe på msn, mitt te (bästabästa) och lyssnar på lovely musik. Klarar av att lyssna på "First day of my life" nu och blir bara helt glad. Kan vara att jag har en bra dag eller helt enkelt så att jag har kommit en bit på väg. Röstar för det sistnämnda!

Har fixat min vägg med, satt upp bilder, Coldplay-fjärilarna och Thomas-affischen i fin kombo med mitt och systers dagiskort. Färgglatt men jag gillart! Har även bestämmt hur våren blir, Internationella relationer II, och skrivit packlista till Indialandet. Ska bara bli klar med seminariet nu men som Verie sa, pluggnätter är oftast väldigt sköna så jag har inte bråttom.


Kvällens:
Kompis - Tobbe, min pluggkompis, msn-vän och psykolog.
Känsla - Glädje, frid och harmoni över livet som oftast ordnar sig. Och tillit till Ibsa och Eva!
Klädsel - Strumpfbyxor, fårskinnstofflor, monki-hood, bästis-tröja
Kopia - Lykke Li-knuten
Kopp - Persiskt "Earl Grey"
Kris - Kissnödig
Krig - Kalla kriget och USA-invasionen av Irak
Kampsång - "No one's gonna love you" Band of Horses
Kram - Hannah, min fina kombo
Krav - Seminarie-inlämning...


So folks. Nu ska här pluggas. Eller bytas visdomsord. Är Tobi online lutar det åt det sistnämnda!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh how I miss you!!

Anna Westerlund sa...

oh no, inga updates på jättelänge...