2009-09-24

So long, farewell, auf wiedersehen, adieu

So this is it. Nu packas de sista prylarna ihop på kära BJ och ikväll går flyttlasset till Finnberget. Känns riktigt sorgligt och jag är mer än tacksam för regnet även om det är opraktiskt som tusan. En solig dag hade inte funkat med min sinnesstämning alls, melankoli kräver en grå himmel. Det ska dock bli fantastiskt fint att flytta men just nu känns det mest vemodigt. Var sak har sin tid so to say så när jag har landat efter helgens farväl kommer jag säkerligen sjunga hyllningssånger till mitt nya crib. Jag är ju bevisligen en känslomässig jojo (yes, jag har kollat upp stavningen) vilket är både opraktiskt och spännande. Så tack kära BJ för det här året, tack kära kombos för att ni har stått ut med mig och tack mitt fantastiskt fina rum för att du har gjort mig så glad varje morgon!

2 kommentarer:

HILDA sa...

hur/vad är ditt nya boende?

Anonym sa...

ett kostall i utkanten av stan /mailn