2009-09-03

It's magic

Lever i ett dubbelt universum för tilfället. Efter snart två plöjda Twilight-böcker och ett Harry Potter-marathon känns det som om magi är lika naturligt som trafikbruset från Birger Jarlsgatan. Och det känns faktiskt ganska spännande att i alla fall ett par dagar få förvänta sig det vanligtvis mest otroliga. Sen att Edward är något av det snyggaste, ja det gör ju tanken på vampyrer förhållandevis angenäm.

Har haft en fin kväll med bästaste Renfjäll på bio och sen Café 60. Med ett strilande regnväder utanför fönstret delade vi glädje, sorg och som alltid kärlek. Det är fantastiskt fint att få ha någon så nära som jag verkligen kan berätta allt för. Vi två är på många vis de mest olika man kan tänka sig men ändå tror jag det finns få som begriper sig på mig så bra och som verkligen förstår mig, mina känslor och allt dumt jag gör titt som tätt!

Igår började jag för övrigt som scoutledare i Immanuelskyrkan. Jag vet inte riktigt hur genomtänkt och vettigt det egentligen var men att få hänga med Lisa och mysiga kids en kväll i veckan kan ju faktiskt inte bli fel. Sen att jag lika envist som tioåriga Oskar skulle rita klart mitt scoutschema är en sida jag kanske borde jobba med. Jag har dock aldrig hävdat att jag är särskilt mogen men det är ju som ni alla vet faktiskt lite av min charm och anledningen till att ni gillar mig!

Inga kommentarer: