2009-09-09

Say you'll wait for me

Doften av jord har börjat kännas i luften och kylan är sådär lagom frisk som den är just nu, i början av hösten. Löven börjar onekligen gulna, förkylningen sitter som berget och alla fina är återigen utspridda över hela vårt avlånga land. Yes it is HÖST och det är nu den är som bäst tycker jag. Energin som lagrades under sommarmånaderna spritter i kroppen, effektiviteten, inspirationen och alla förhoppningar flödar och livet har fått någon slags nystart.

Det här kommer bli THE höst. Hösten då jag och Stina åker till varmare breddgrader, hösten då jag njuter av naturen, min stad och alla fina här. Hösten då jag åker till Umeå, Uppsala, Göteborg och Örebro. Hösten då jag dricker te långt in på nätterna, pluggar med Linus på THS och svänger mina slätrakade på dansgolven och Lindy Hop-lektionerna. Hösten då jag leker i lövhögar, spelar sällskapsspel och går långa promenader i Nacka naturreservat. Hösten då biosalongen är mitt andra hem och kyrkan likaså. Det här kommer bli en helt stunning höst hand i hand med Gud!

Inga kommentarer: