2009-06-30

Where the sun shines

Har en tvätt, pack, bröllefix, sy och dagboksskrivningsdag som ska utökas med en lurre med Rikard och en Allsång med Suss and the chichs. Kom hem från Lappis igår och drar vidare mot Hampe, GF och älskade älskade Hönö imorgon.

Lappis var rasande trevligt och midnattssolen helt magisk! Trevliga norrlänningar, trevligt lovsångsband, trevligt tält (jag älskar tält, Nyhem you've lost me!) och som en allmänt trevlig och trivsam stämning. Fick även en rad fördomar bekräftade och försäljningen gick som väntat segare uppe i "Husbonlin". Att få de stackars bleka, blyga och tystlåtna människorna att haka på vårt "glassiga sommarerbjudande" krävde en charm jag inte visste att jag hade, och att jag ställde upp i en volleyboll-turnering. Ja, vad gör man inte för kampen mot säljmålet? Vann inte kampen mot myggen dock så Odomus är numera förpassat till min "Nästa resa till Indien"-låda. (Ja, jag har en sådan faktiskt!) Men mycket troligt blir det Lappis igen, med svenskt myggmedel.

2 kommentarer:

Jenny sa...

hur mycke fick du sålt då???

Puss*

Johanna R sa...

ja lappis igen!!! helt rätt =)
vi vann dig till slut