2009-06-10

Ingen annan väg

Jag älskar att cykla tur och retur till Bodafors med Stina, och ta en omväg på 2 mil.
Jag älskar att i nämnda samhälle äta en sunkig pizza serverad av en pizzabagare lika fräsch som Zlatan efter kvällens fotbollsmatch.
Jag älskar att kela med en katt som för en gång skull besvarar mina kärleksförklaringar.
Jag älskar att kvällsfika hos Göran med mitt bästa sommargäng.
Jag älskar att åka bil med Kajsa i regnet.
Jag älskar att hänga med mina älsklingspojkar på café Tintin.
Jag älskar även att få kärleksförklaringar från båda två, polygami måntro?
Jag älskar att åka spårvagn hem till älskad syster och äta rabarberkräm till kvällsmat.
Jag älskar att få sms om Jard Samuelsson.
Jag älskar ett Göteborg i sommarskrud.

Dock vet jag inte vad jag vill, vem jag vill, hur när och varför. Men att njuta av stunden och lita på Gud känns hyfsat bra ändå.

1 kommentar:

miss Mia sa...

du asså.. hur många ggr har du besökt min stad utan att säga till?! nu kan jag snart räkna på 2 händer... hoppas du mår bra och njuter av livet iaf! [jag är inte så arg som jag verkar.. :)]