2009-04-29

Ashes away

Jag blir så trött på mig själv! Har spenderat en alldeles för onödig stund på stan eftersom jag var sugen på att handla något. SUGEN!?! Jag har mer kläder än någon människa jag känner (förutom Fanny&Hannah =)) och knappt inte plats med dem, trots att jag alladeles nyss rensade mina garderober både här i Stocket och hemma i Nässjö. Och varje gång jag rensar blir jag lika förvånad över hur mycket snygga grejer jag har och bestämmer mig för att inte handla mer, för jag har varken plats eller BEHOV! Men sen kommer de där dagarna då man liksom vill köpa något nytt bara för att det är kul, och sen slösar både tid och pengar på något så, i mitt fall, totalt onödigt som shopping. Så för att straffa mig själv för min idioti idag gick jag med i Amnesty på hemvägen. Eller straff och straff, men det kändes bra, som någon slags botgöring!

Idag har jag även använt ett par leggings som jag köpte för ett år sen ungefär. Och aldrig har använt för att de varit lite... konstiga. Ja, jag har ju något av en maskeradgarderob. Så idag åkte de på för de kläder jag inte använt fram till augusti går raka vägen till Myrorna. Sen får de vara hur festliga och spexiga som helst!

Tänkte bjuda på några "dagens outfit"-bilder. Käckt minsann.



Visst är tajtsen ändå fina? Kände mig lite enhörningsklubben. Eller Fanny. Nu väntar livets bästa valborg: Uppis och Malmöt men först våfflor, Betel och Jenny! Och appråpå tidigare inlägg, det blir blogg ett tag till. Och nej, jag är inte arg på något, tycker bara livet är lite... otippat ibland!

1 kommentar:

fny sa...

åh vad du är lila och fin!
och ja du har sjukt mkt kläder men oxå typ bara billiga och mkt second och det är ändå väldans bra..och menade du mig när du sade fanny och hanna har mer kläder, tror inte dte va?
pusspuss