2009-04-06

Reclaim my name

Andas - ge mig frid.
Bönegrupp - be, men hör någon egentligen?
Cykel - hade varit fantastiskt fint att ha.
Drömmar - jag börjar tröttna.
Enkelhet - att leva så enkelt, och därför så svårt.
Framtid - ständiga samtalsämne, ständiga oro.
Glass - minst en om dagen.
Helgi - min nya kärlek http://www.myspace.com/helgijonsson
Ikon - är det värt en sommar på speed?
Jag - förbannade självcentrism.
Kallelse - är det inbillning, flykt eller fantasi?
Lakan - borde bytas men min svett känns hemtrevlig.
Mamma - skickade livets finaste mail.
Norge - hade varit som det bästa.
Omtanke - vill jag bli världsbäst på.
Promenera - varje morgon; jag, min Ipod och den där Gud.
Que? - ungefär så ja.
Relationer - Livselexir och lungcancer.
Sommar - I think I've lost it, den som skulle bli så bra.
Tacksamhet - ändå, ständigt, ständigt tacksam.
Utbildning - känns så rätt men ändå så fel.
Värk - min hals is killing me!
X - jag är en gnällspik.
Y - jag saknar mamma.
Z - att känna jord under fingrarna. Jag rensar dina rabatter gratis.
Åska - en längtan somehow.
Äventyr - ge mig!
Ömsa skinn - det är dags nu.

Inga kommentarer: