2009-04-28

I'm digging up a tree in the garden.

Har som en synnerligen effektiv dag, förstår inte, det måste vara våren som har en såpass positiv inverkan på mig. Dock har våren även haft en extremt negativ påverkan på mig i form av en förkylning som inte riktigt vill ge med sig. En repris på förra året med andra ord men nu ger jag blanka tusan i allt vad kurering heter. Ingen vitlök, morotsjuice eller avhållsamhet från träning kommer implementeras i mitt liv, istället kör jag på 200% och tänker att jag kanske skrämmer iväg de envetna bacillerna. Det är vår för tusan, som gjort för långa ljusa nätter, lite sömn och ständig fest! Har även deklarerat idag. Det kan vara något av det läskigaste jag vet så efter dagens pärs är ekonomisk punkt 45 på min lista.

Överst på min lista all over är numera denna fantastiska melodi som gör mig så genomlycklig att jag nästan förgås. http://open.spotify.com/track/6AVsi5U8mhHx9b9Upukgzy

Inga kommentarer: