2009-04-19

Everything is everything

Idag har jag druckit 9 koppar te, varav 6 på livets café.
Idag har jag bondat med Göran Skytte och fått hans mailadress.
Idag har jag handlat för 78:- vilket var exakt det belopp jag hade i lösa kontanter.
Idag har jag ätit nya Magnum-glassen med Renfjällan, den var magnifik.
Idag har jag ätit årets första jordgubbar, alldeles osvenska från Hötorget.
Idag har jag vinkat av min ömma moder efter en underbart mysig helg.
Idag har jag hängt med ett fint kärlekspar, men Fanny & Samuel är still mitt finaste, top notch!
Idag har jag haft Angelica på nattfika, kom kom kom du med!

Imorgon ska jag bli nyttig. Och odla lite. Och plugga. Och jobba. Och sy. Och och och....

2 kommentarer:

miss Mia sa...

nu mindes jag min dröm; den handlade om författaren du skrev om här- :D det enda jag drlmde dock, var att han är en känd författare - typ som idag.
vilke inverkan du har på mig...

fanny sa...

tack för att vi får vara top notch:)
saknar dig malltrall.