2008-12-30

Someone please kill me

Drömde en dröm inatt som jag inte hade velat drömma. En dröm som fick mig att vakna med hjärtat i halsgropen, en klump i magen och tårar i ögonen. Och jag har liksom inte riktigt lyckats skaka av mig känslan av sorg utan går runt i ett påtvingat vemod. No good.

Hade en av vinterns bästa kvällar igår. Stina och Mia var här och allt var som för. Skrattade så jag dog minst fem gånger och när de väl åkte hem stupade jag i säng, slutkörd av alla skrattanfall. Varför bor jag så långt ifrån så fina vänner?! Gah, ibland kan man bli tokig för mindre även om Stockholm bjuder på en hel del bra folk också. Men få saker kan konkurera med gamla vänner som känner mig insideout. Tack flickor små!

Idag väntar en tydligt busy dag; sola, jobba, öva, jobba, fixa inför bröllopet och som grädde på moset försöka att förstå att Fnys och Samside gifter sig, IMORGON! Galet är vad det är och det kommer bli så sanslöst roligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

gemensam nässjö helg,
jag är på!
men när?

jag röstar för klassisk
malin-stina-lis-malin kväll med ALLT vad det innebär.
men då måste vi vänta till lis är tillbaka på svensk mark, så man kanske kan ha två gemensamma nässjö helger kanske??

Anna Westerlund sa...

kära malin, nu tycker jag det börjar bli dags för dej att uppdatera!!

Anonym sa...

jag vill ha ett nytt inlägg som jag kan läsa.

malin uppdatering tack.