2008-11-11

Se mig, hör mig, rör mig

Jag vet, jag är som en dålig människa och kan inte hålla vad jag skriver. Men jag trodde faktiskt inte att jag skulle få så mycket reaktioner på min paus och som den uppmärksamhetstörstande flicka jag är slickar jag i mig varje droppe och uppdaterar på stört.

Även dagen har gjort sitt till för att muntra upp mig och jag tänkte därför kvällen till ära slå på stort och förära bloggen med en ny liten lista!

Dagens ABC:

Andas Bönegruppen Clementiner Dans Engagemang Frid Grönsakssoppa Hemnet.se Inspiration Julstämning Klara-samtal Lyxfrulle Motivationsföreläsning November Organisering Public service Q Roomies Sexmedley Träningsvärk Universitetet Vänner X Yoga Z Åska Ä Ö-minnen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det kan man säga. Jag läser på Europaprogrammet med inriktning statsvetenskap i Göteborg. Det blir en blandning av EU-kunskap, juridik, ekonomisk historia, politiska system och ja, en ganska bred utbildning känns det som. Vad gör du själv? Är du intresserad utav något liknande? (trevligt att läsa din blogg by the way...) //Linn

Anna Westerlund sa...

ö-minnen gör mej så klart nyfiken;)

annacarin sa...

jag är avundsjuk. lite iaf. lyxfrulle, yoga, klara-samtal osv. men bönegrupp har jag iaf haft! halleluja. tack för återupptagandet av bloggandet :)