2008-11-07

No one's gonna love you more than I do

bästaste shoppingkompisen fnys


bästaste vänner vid havet

bästaste livskamrat klara vid toooooorso

bästaste tjejerna vid torrrrrnet


bästaste fanny i fina linkan


bästaste tobi; pluggstödet nr1

bästaste nyfunna sthlms-vännen lalantha

bästaste miafia

bästaste indienvännen annacarin i juppsala

bästaste lisafisa; nu i sydafrika. saknar

bästaste galnaste renfjällsyster

bästaste sannavännen

bästaste broshan

bästaste johan. vänvänvän och kramkompis
lite bilder från min höst hittills.

3 kommentarer:

Johanna R sa...

känns som jag har en galen blick i mina ögon alltför ofta...
undra va den kan betyda?!
kanske jag inte är riktigt vid mina sinnes fulla bruk längst inne...

hmmmm

Anonym sa...

Vilket trevligt inlägg.. du verkar ha bra känsla du..

Anonym sa...

o isch??? syster yster finns tydligen inte :(

J