2008-11-26

Ögon som glittrar, läppar som ler

Idag är allt som en enda glädje. Vår lägenhet är varm och skön och de 2 månaderna utan fungerande element känns far away. Inga fingervantar inomhus, inga värmedynor på stolarna!
Lyckades också med konststycket att få godkänt på båda mina tentor, dock med mycket varierande resultat. Men godkänt it is och jag ser framåt med ny kämparglöd och flödande pluggspiration. Annars kretsar livet kring följande tre grundläggande element: Levande Sjungande Julgranen, min kära julmusikal i Fillan som förövrigt lyckades ganska bra på genrepet. Lägenhetssök och flytt, var, när och hur?, Plugg och Jobb, Jobb och Plugg, I need more time, yes I do.

Nu väntar OC säsong 3 på mig. Någon som känner igen mönstret? Tentaplugg it is!

5 kommentarer:

Anonym sa...

vad fantastiskt det ändå är när de dagarna kommer och allt känns bra.

Grattis till tentorna. bra jobbat.

Anonym sa...

Oj, inte illa! (men lite förvånande) Grattis!

Karin Ireståhl sa...

vi kämpar på med säsong 2 just nu, men trean kommer!

Anna Westerlund sa...

jippie för godkända tentor, fick oxå ett sånt positivt besked idag! och i min värld är godkänt mer än tillräckligt!!:) lycka till med den levande sjungande julgranen!

Anonym sa...

Vist är stockholm fint..och östermalm inspirerande? I love it

Lycka till