2008-11-12

And you take my feet in your hands

Bara för att jag vet att folk läser min blogg nu så börjar jag så smått känna krav på att skriva intressanta blogginlägg sådär fyndigt och smart med spännande ordval och pigga rubriker. Men what the häck, ikväll är jag dessutom alldeles för trött.

Har haft en pluggdag i skolan som dock fick sig en rejäl paus då min vänsteröga klibbade igen och jag fick åka hem och ta ur linserna och dona. Gillar inte mina glasögon så särskilt men jag får stå ut till helgen iallafall. Stackars lilla infekterade ögat.

Hann dock med föreläsning följt av fika med Sofia följt av dansövning till Julgranen med Lena följt av donken med Johan följt av Patrik 1,5 på bio med samma Johan följt av en tripp t.o.r Gullmarsplan.

Gillade filmen skarpt. Göran är min nya idol och som den vänsterliberala kristna flicka jag är blev jag bara lycklig av en så fin kärlekshistoria. På alla vis en feel-good film och jag gillar att homosexuella för en gångs skull blir porträtterade som helt vanliga människor och inte excentriska sexgalningar. Bra skit!

Har för övrigt fått ett nytt intresse, Skriva listor till mitt eventuella bröllop somewhere in the future. Som så mycket singel man kan bli är det ett minst sagt långsiktigt planerande!

6 kommentarer:

Anonym sa...

det handlar om framförhållning..
och det är väl aldrig fel.

själv köper jag bröllopstidningar när jag får lite infall..
och det är kanske inte positivt, men jag gillar't så jag tänker fortsätta.

malin. du är bra!

Johanna R sa...

malin i mitt hjärta. snart är det fredag. får träffa syster i hjärtat. o kanske också syster i blodband. hon kanske kommer ner!!
men stockholm. Gumman. la stockholma är inget för mig det vet du... vart är skogen? vart är husen? vart är det vackra?
okey caféer o gamla stan det må va...men det räcker inte...
jag är för liten för en så stor stad som stockholm.

du är aå fin mitt hjärta!

Anonym sa...

hej mailn.. tur att du inte köpte den :) ja Älskar den såå mycket!!
de sa att de hade varit en fotölj till, ja är ledsen att ja inte hann se köpa den med...

Anonym sa...

jag är linea och pratar om soffan :):)

E sa...

Patrik 1,5 är fantastisk. Och jag tycker också om att planera framtid, fast bröllop vågar jag inte tänka sådär för mycket på. Känns som förbjudet område. Lycka till med boendet. Kram Em

Anna Westerlund sa...

haha underbart! bröllopstidningar är det bästa som finns... det är det sämsta med att vara gift, man får inte köpa några sånna längre... (det och att man måste fira jul med makens familj och inte alltid med sin egen, det är det sämsta med att vara gift haha)