2009-03-25

I'm not a girl... Not yet a woman

Klockan är strax efter halv nio och för andra morgonen i rad är jag uppstigen, morgonpromenerad, frukostäten och iordninggjord. Börjar ana någon slags ny positiv trend som jag faktiskt gillar! Ska strax till skolan för lite plugg, hemtenta-vecka it is om ni inte märkt det på tidigare melankoliska inlägg. (Hur smart är jag egentligen som lyssnar på Johans och min låt när jag är trött och stressad? Klart det känns, det kommer det nog alltid att göra på ett eller annat sätt. Pucko-Malin!) Är fortfarande hyfsat lugn över tentan även om jag knappt kan säga att jag har börjat. Väldigt typiskt mig att leva i någon slags drömvärld till sista dagen. Men ja, den får gå som den går, faktiskt så bryr jag mig inte särskilt hårt så länge jag klarar den. Kan bero på att vi på riktigt haft livets sämsta lärare ever. Jag vet inte vad det är för fel på lärarna på universitetet men undervisa är sannerligen inte deras cup of tea. Har kanske haft fyra av elva lärare som varit bra sen i höstas. Och den här gången är det verkligen katastrof.

Nope, skoldags nu. So long!

1 kommentar:

Anna Westerlund sa...

det här med att gå upp tidigt är himla skönt asså, det har jag oxå kommit på nu... kan det ha nåt med åldern att göra tro?:)