2009-01-16

This is the first day of my life

I'm glad I didn't die before I met you.

-Jag har kollat på fina bilder ikväll, bilder på finafina vänner som mina Indien-flickor, Johanen och klassen. Ständig glädje över att ha sådana pärlor i sitt liv men också frustration och ledsamhet för att jag känner att jag inte hinner med.

-Jag och mina bästa kombos har flyttat om i BJ66 idag. Jag har ett eget rum för första gången på 2 år ungefär. Som en konstig känsla men väldigt skönt. Känner inspiration och kreativitet flöda i mängd! Bilder kommer, I promise.

-Jag har en hemtenta under kontroll tror jag. Känns hur bra som helst men ändå lite småstressigt. Jag vet med mig hur jag brukar bli och IKEA lockar imorn med REA. Weio?!

-Jag har haft som en konstig dag med relationer och saker som förvirrar. Varför är inte livet så där lätt och härligt som när man var barn? Det enda man bråkade om var liksom mammas uppmärksamhet och glass. Jag vet inte om jag gillar Stockholm, jag vill hitta en meningsfull dagssyssla, jag vill känna trygghet, ja ni vet ju vad jag brukar vilja. Men särskilt idag, när min fina Klara har åkt till Malmöt och lämnat mig med för lite sömn och mol allena, då blir jag väldigt osäker.

1 kommentar:

annacarin sa...

du är grym malin och you can do it! men först kom hit så jag får pyssla om dig lite. ska bli så fint att bara få umgås och att ha dig i samma rum på natten. tryggt och hemtamt. me lajki!