2008-09-14

Snorunge

Då jag lever tillsammans med 2 förskollärare är det föga förvånande att jag har blivit förkyld. Är tjock i halsen och näsan och nyser mest hela tiden. Ganska skönt att vara lite småsjuk dock, i alla fall när det är en gråregnig lördag och helt legitimt att gå runt i myskläder från morgon till kväll. Johan har varit här hela kvällen och vi har pratat tågluff och degat. Sen blev det pajfest innan jag, Skanton, Frany och Tjockis landade i soffan med en... hm... intressant och säkerligen väldigt bra film: "There will be blood". Jag är tydligt en sån person som föredrar filmer när jag slipper fundera över om jag har missat storyn, eller viskande fråga Johan vad som har hänt bara för att jag tror att han fattar bättre än jag. Nej mer "Garden State" i mitt liv. Alltid filmen i mitt hjärta.






Tågluff med Stinet. Bästa sommaren




Mindre bra film.

Inga kommentarer: