2008-09-11

Birger Jarlsgatan 66

Sitter i vårt lila kök med min bästis i knät. En av dom. Min allra bästa Johankompis pratar jag med på MSN. Fredrock med. Han har börjat på Ungdom Med Uppgift och är glad. Jag vilar fötterna på Sandras stol. Hon sitter och kollar på bilder på Fejjan. Fanny och Anton kärleksgnabbas och Anton pratar västgötska. Hannah sover i sitt lila rum. Mycket lila här i storstan. Borde sticka på min Bajen-halsduk. Alla dessa måsten. Men det är en lovely kväll i mitt kök. Me like Stockholm och mitt kollektiv. Anton är ett trevligt bihang.

Jag har förövrigt skapat en grupp på Fejjan nu. Min första! Stort. "Vi som valde att INTE se Kirk". Nej jag är inte bitter faktiskt. Väldigt nöjd. Hade en schysst kväll på Debban men lite kursare och drack en öl med kompis istället.

Nu ska här sovas, föreläsning imorgon. Tjarå

2 kommentarer:

Johan sa...

titt så fint...
Alldeles snart kommer ja o hälsar på vännen.
Kramen!

Anonym sa...

miss ya babe!!