2008-09-25

Coldplay, darlings, stockholmshöst, tentatom, öronont

Med 5 ord sammanfattar jag mina senaste dagar här uppe i schtaaan. Ibland så kan även jag. Om någon så önskar är det baar att scrolla ner för lite utförligare information och lite stekheta foton.





Coldplay var lovely! Bästa bästa bästa. Fick dock inte ta med mig kameran in då den har löstagbart objektiv och är större än Globen itself.




Mina bästa var uppe hos mig. Stina och Klara is the shit. Helt fantastiskt fina dagar med mat, kultur, kärlek och glädje. Hann även få en skymt av Erik och Fridet, tacktack.














Vi begav oss en sväng till Rosendal på skördefest. Jag hör tydligt hemma i naturen även om storstaden will do for know. Det var underbart på alla sätt och vis och husmodersandan föll på rejält!







Blev även ett besök på Street även om det var ganska tamt. Träffade Erik, AC och spelade Fussball. Det vore tydligt en dröm, ett eget Fussball så jag någon gång lyckas bli bättre än Johan!








Är kanonersförkylders fast det sitter mest i öron och bihålor. Hallelulija! Har huvudvärk allan och orkar inte plugga. Ser ut som det blir no tenta för mig på lördag. Thank you.

Inga kommentarer: